Tuesday 7 January 2014

W28 OOTD #3 aka babciowo-urodzinowo

Po dwuipółtygodniowym urlopie przyszło mi wrócić do pracy. I wiecie co? Nie było tak źle! Dzień minął szybko i właściwie cieszę się że jutro do pracy idę też (tylko proszę nie donosić Towarzyszowi Mężowi który nie kuma moich pracoholicznych zapędów:)

Wcześniej jednak odwiedziłam moją babunię, bo tak się składa, że babunia miała dzisiaj urodziny.

A że babunię mam najlepszą na świecie wiedzą wszyscy, którzy ją znają.

U babuni od rana tłumy. Cieszę się, że tak o nią dbają.

A oto w to urodzinowo ubrałam się (o rety, ale wielka już!) ja:







1. Sukienka Primark, z darmowych zakupów w maminej szafie (teoretycznie tymczasowych, bo liczę na to że po ciąży sukienka znów będzie mi wisieć, mimo tego że podoba mi się bardzo)
2. Rajtki gatta 12PLN (czy coś koło tego)
3.  Buty Rockport jean Pump (najwygodniejsze szpilki na świecie, przetańczyłam w nich niejedno wesele do końca i na co dzień też bardzo często nosiłam, zanim nie byłam w ciąży, w ciąży zdecydowanie rzadziej noszę szpilki w ogóle), 30GBP na ebay (a ten to model jest gdyby ktoś szukał)
4. Stejtment naszyjnik (który widać ledwo spod kudłów) Primark, 5GBP
5. Zegarek MK, ten co zawsze
6. pierścionek i obrączka też te co zwykle


Córeczka też dziś zadowolona, dostała ciasto, pokopała i poszła spać. Standard.
No to teraz nowy Sherlock (dzięki obcykany w Internecie Towarzyszu Mężu!), muzyczka (więcej o muzyczce i zapawławianiu tu) i spanko, bo jutro znów do pracy (hurra!)

Pozdrawiamy styczniowo,
z&m

7 comments:

  1. Jest i wyczekiwany post! Jak na zamowienie!! Super kiecka! :) No i Zuza jaka szczesliwa! Fajnie, ze cieszysz sie z pracy:) Buziaki!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jagodka,ja dnia bez sprawdzenia Zuzowego bloga nie zaczynam:)

      Delete
    2. Cudnie! Cieszę się bardzo!

      Delete
  2. Moja mama zachwyca sie Toba,brzuchem i ogolnie wygladem twym:)a ja poprosze takie szpilki,jak tylko bedziesz w UK.pewnie predko nie bedziesz,ale jak bedziesz to remember me:):*****

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ale Twoja mama jest stronnicza :))) W UK będę pewnie w lato ale nawet nie wiem gdzie tam ich szukać, bo ja moje kupiłam na ebayu :))))

      Delete
  3. prezentujesz się świetnie!:) a mi bardzo podoba się ten zegarek:)) dobrze, że praca sprawia Ci radość!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki! A dzisiaj się czuję wybitnie brzydko, słoniowato i ciężko i od rana ryczę a T.M. mnie zapewnia że tak nie jest a ja nie wierzę. Cholerne hormony! :) Praca sprawia mi radość, na szczęście, ale dzisiaj jestem tak nie w nastroju na nią że nie wiem czy zdoła dzisiejszy dzień uratować :) A zegarek też bardzo lubię, i cieszę się że Ci się podoba!

      Delete